Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość
From:
Until:
Łączny koszt:
netto:
brutto:

Wybrana kategoria:
Przy logowaniu do ATHID z poziomu programu nie jest wywoływane okno logowania w przeglądarce internetowej.
Komunikat "Wystąpił błąd podczas próby pobrania bloku aktualizacyjnego klucza" przy aktualizacji.
Nie podświetla się przycisk "Dalej" przy instalacji.
Gdzie znajdę instrukcję do programu - Norma Expert/STANDARD ?
W oknie o programie widoczny jest zapis "Zdalny dostęp: Brak licencji".
Jak zmienić opis nagłówka kolumny na wydruku - Norma Expert/STANDARD.
Zmiana wprowadzonej ceny materiału.
Błąd (SQLServer) przy instalacji starszej wersji programu Norma Expert.
Uruchomienie programu w trybie zdalnym.
Komunikat "Błąd wyodrębnienia plików obsługi: Katastrofalny błąd." przy instalacji programu
Gdzie można pobrać aktualizację programu?
Błąd wczytywania plików *ATH posiadających polskie znaki.
Błąd przy wydruku do pliku PDF.
Brak polskich znaków wyświetlanych w programie.
W oknie o programie widoczny jest zapis "Zdalny dostęp: Brak licencji".
Każdy dział drukowany jest od nowej strony.
Program uruchamia się w trybie demonstracyjnym.
Czy można ukryć dane na wydruku: numer seryjny, wersję programu, użytkownika?
Rozbieżności w wyliczeniach podatku VAT.
Jak zmienić opis nagłówka kolumny na wydruku - Norma PRO.
Import przykładowego cennika Sekocenbud do starszej wersji programu Norma PRO.
Czy z instalatora wersji demo można przejść na pełną wersję?
Jak zaimportować przedmiar z Excela.
Brak stawki Robocizny na stronie tytułowej.
Komunikat o nielegalnej wersji podczas wczytywania pliku.

Masz pytanie? Chętnie odpowiemy!

Wybierz formę kontaktu:

 

 

Zapisz