Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość

Łączny koszt:
netto:
brutto:

FAQ

Zapytaj specjalistę

Biuro działa od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:30-17:00

tel.: (22) 594 05 67

(koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora)

Skontaktuj się z nami
Komunikat "Wystąpił błąd podczas próby pobrania bloku aktualizacyjnego klucza" przy aktualizacji.

Wystąpienie powyższego komunikatu podczas procesu aktualizacji klucza oznacza, że dane zostały wprowadzone błędnie.

Należy szczególnie zwrócić uwagę na wypełniany numer pakietu - wraz z początkowymi znakami „N0” (zero) oraz numer NIP wypełniany bez spacji.

Czy z instalatora wersji demo można przejść na pełną wersję?

Instalator wersji demonstracyjnej nie umożliwia przejścia\aktywacji do pełnej wersji programu.

Do instalacji pełnej wersji programu niezbędny jest instalator dostarczony przy zakupie programu lub otrzymany w ramach pakietu aktualizacji kwartalnikiem kosztorysanta „Buduj z Głową”

Czy można zainstalować program na kilku komputerach i przekładać klucz?

W przypadku licencji jednostanowiskowej nie można stosować takiego rozwiązania, ponieważ jest to niezgodne z warunkami licencji. Użytkownik ma prawo zainstalować program lokalnie w pamięci masowej (na dysku twardym) jednego komputera.

W ofercie posiadamy również wersje dwustanowiskowe, które zezwalają na instalację programu jednocześnie na dwóch komputerach oraz przepinanie kluczy między stanowiskami (Program zabezpieczony jednym kluczem). Więcej informacji na temat licencji dwustanowiskowych dostępne w naszym dziale handlowym.

Komunikat ''Klucz nie podlega aktualizacji ....'' przy aktualizacji klucza.

Oznacza to, że nie było przeprowadzonej aktualizacji klucza w roku poprzednim. Posiadając kontynuację abonamentu „Buduj z Głową” wymagana jest ciągłość wersji zapisanych w kluczu. Należy odszukać numer pakietu i pin z poprzedniego roku i w pierwszej kolejności wprowadzić te dane.

Jeżeli w dalszym ciągu będzie się pojawiał taki sam komunikat, oznacza to, że aktualizacja nie była wykonywana również w poprzednich latach.

W przypadku gdy nowa wersja została zainstalowana przypadkowo i nie posiadamy danych aktualizacyjnych, należy powrócić do ostatniej działającej wersji lub skontaktować się ze sprzedawcą.

Komunikat ''Brak klucza KMM'' przy aktualizacji klucza.

FAQ-42-1-1

Przyczyną może być brak wpiętego klucza zabezpieczającego USB lub numer pakietu używany do aktualizacji został wykorzystany na inny klucz ochrony programu. Jeden pakiet umożliwia aktualizację jednego klucza. Należy odszukać inny, wolny pakiet.

Zagubienie klucza ochrony programu.

W przypadku zagubienia lub kradzieży klucza ochrony programu nie są wydawane duplikaty i nie ma możliwości ich zablokowania.

Można skorzystać z oferty zakupu kolejnego stanowiska programu którego cena jest niższa od pierwszego stanowiska. W celu zapoznania się z ofertą zachęcamy do kontaktu z działem handlowym tel. (22) 614-34-22 lub e-mail: handlowy@ath.pl

Czy można dokupić drugi klucz ochrony programu?

Nie ma możliwości zakupu dodatkowego klucza do posiadanej licencji. W ofercie posiadamy możliwość zakupienia kolejnego stanowiska w niższej cenie.

W celu zapoznania się z ofertą zachęcamy do sprawdzenia strony sklepu www.ath.pl lub kontaktu z działem handlowym tel. (22) 614-34-22 e-mail: handlowy@ath.pl

Pakiet BzG online.

Aktualizacja klucza dla pakietu Buduj z Głową ON-LINE

Po zakupie rocznego abonamentu aktualizacji on-line dla programu Norma, konieczne będzie przeprowadzenie aktualizacji klucza sprzętowego. W przeciwnym razie nie będzie dostępne polecenie umożliwiające pobranie nowej wersji programu. 
Dostęp do artykułów można uzyskać po aktywacji kodu subskrypcji Buduj z Głową Poradnik Kosztorysanta (e-BzG).

Pakiet 6-36M + wymiana Norma PRO na Norma EXPERT + BzG online.

Aktualizacja klucza pakietem 6M lub 36M

W przypadku aktualizacji Normy PRO pakietem 6M/36M, wymiany na Normę EXPERT wraz z rocznym abonamentem ONLINE konieczne będzie przeprowadzenie trzech aktualizacji klucza sprzętowego. W przeciwnym razie nie będzie dostępne polecenie umożliwiające pobieranie nowych wersji programów.
Dostęp do artykułów można uzyskać po aktywacji kodu subskrypcji Buduj z Głową Poradnik Kosztorysanta (e-BzG).

Pakiet wymiana na Norma EXPERT lub STANDARD + BzG online.

Aktualizacja klucza pakietem Norma EXPERT

W przypadku wymiany programu na Normę EXPERT lub STANDARD wraz z rocznym abonamentem ONLINE konieczne będzie przeprowadzenie dwóch aktualizacji klucza sprzętowego. W przeciwnym razie nie będzie dostępne polecenie umożliwiające pobieranie nowych wersji programu.
Dostęp do artykułów można uzyskać po aktywacji kodu subskrypcji Buduj z Głową Poradnik Kosztorysanta (e-BzG).

Aktywacja modułu pracy zdalnej (WTS).

Instrukcja aktualizacji klucza ochrony

UWAGA !!!
Tryb pracy zdalnej jest dostępny tylko od wersji z listopada 2020 – Norma PRO 4.72 / Norma Expert-STANDARD 5.11.400.

Po zakupie licencji WTS umożliwiającej dostęp do pracy w trybie zdalnym niezbędna będzie 
aktualizacja klucza.

Aktywacja w kluczu Norma EXPERT.

Aktywacja Klucza Ochrony

Po zakupie programu Norma EXPERT, przez użytkowników, którzy posiadają już klucz ochrony programu typu CIPHER, konieczne będzie przeprowadzenie aktualizacji klucza.