![FAQ-15-1-1](/Portals/0/adam/ListDetails/BICfKTqj0kecnzNfYqrcYA/Description/FAQ-15-1-1.webp)
Powyżej przykład braku polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż.) w głównym menu. Problem może objawiać się w innych miejscach programu np.
- w treści kosztorysu,
- podręcznym menu,
- w komunikatach.
Prawdopodobnym źródłem problemu są błędne ustawienia regionalne systemu MS Windows, które wymagają odświeżenia.
W tym celu otwieramy kolejno Panel sterowania > Zegar i region > Region:
- na zakładce Formaty zmieniamy format z Polski (Polska) na inny i zatwierdzamy korektę przyciskiem Zastosuj,
- następnie przywracamy format: Polski (Polska) i ponownie zapisujemy zmiany przyciskiem Zastosuj,
![FAQ-15-2-1](/Portals/0/adam/ListDetails/BICfKTqj0kecnzNfYqrcYA/Description/FAQ-15-2-1.webp)
- na zakładce Administracyjne wybieramy przycisk Zmień ustawienia regionalne systemu i ustawiamy opcje jak niżej, jeżeli są inne.
![FAQ-15-3](/Portals/0/adam/ListDetails/BICfKTqj0kecnzNfYqrcYA/Description/FAQ-15-3.webp)