W przypadku wymiany programu na Normę EXPERT lub STANDARD wraz z rocznym abonamentem ONLINE konieczne będzie przeprowadzenie dwóch aktualizacji klucza sprzętowego. W przeciwnym razie nie będzie dostępne polecenie umożliwiające pobieranie nowych wersji programu.
1 - Aktualizacja klucza pakietem Norma EXPERT
Pobranie sekwencji aktualizacyjnej bez pośrednictwa systemu pocztowego (e-mail) - połączenie z Internetem musi być aktywne.
1. Przy pierwszym uruchomieniu programu pojawi się poniższy komunikat informujący o konieczności przeprowadzenia aktualizacji klucza.
2. Po wybraniu przycisku „TAK” na ekranie wyświetli się okno „Aktualizator kluczy KMM4x”, w którym należy wprowadzić wszystkie wymagane w procesie aktualizacji dane:
- Pakiet – Norma EXPERT lub Norma STANDARD.
- Numer seryjny - z dokumentu zakupu - wpisujemy wyłącznie cyfry do myślnika.
- Numer Pakietu i Pin – z pola „Opis” dokumentu zakupu.
- Rodzaj klienta – Firma/Osoba fizyczna.
- NIP - nabywcy programu (w przypadku rodzaju klienta „Firma”).
Okno „Aktualizator kluczy KMM4x” z przykładowymi danymi.
3. Po wybraniu przycisku „OK” rozpocznie się proces aktualizacji klucza (połączenie z Internetem musi być aktywne). Po chwili pojawi się okno potwierdzające wykonanie aktualizacji.
W przypadku wprowadzenia nieprawidłowych danych, wyświetli się komunikat z informacją o polach wymagających korekty. W takiej sytuacji procedurę należy powtórzyć po wprowadzeniu stosownych poprawek.
2 - Aktualizacja klucza dla pakietu Buduj z Głową ON-LINE
Po wykonaniu aktualizacji 1 i 2 należy wykonać trzecią Buduj z Głową ON-LINE z wykorzystaniem numeru pakietu i pin z listy towarów/usług dokumentu zakupu. Dzięki temu do pamięci klucza zostanie dopisana obsługa 4 kolejnych wersji Normy.
Podgląd dokumentu zakupu z przykładowymi danymi
7. Po zainstalowaniu nowej wersji Normy klikamy myszką na ikonie głównego menu „Plik” (w Normie EXPERT ikonka białego kasku) i wybieramy polecenie „Aktualizacja klucza...”.
8. Na ekranie wyświetli się okno „Aktualizator kluczy KMM4x”, w którym należy wprowadzić wszystkie wymagane w procesie aktualizacji dane:
- Pakiet – Norma EXPERT.
- Numer seryjny - z dokumentu zakupu - wpisujemy wyłącznie cyfry do myślnika.
- Numer Pakietu i Pin – z listy towarów/usług dokumentu zakupu.
- Rodzaj klienta – Firma/Osoba fizyczna.
- NIP - nabywcy programu (w przypadku rodzaju klienta „Firma”).
9. Po wybraniu przycisku „OK” rozpocznie się proces aktualizacji klucza. Po chwili pojawi się okno potwierdzające wykonanie aktualizacji.
W przypadku pytań technicznych zachęcamy do kontaktu z działem Serwisu:
Tel. (22) 811-76-86 lub e-mail: serwis@ath.pl