Norma w wersji jednostanowiskowej zabezpieczonej kluczem typu Cipher, nie ma domyślnie możliwości pracy w trybie zdalnym. Przy próbie uruchomienia programu w opisany sposób pojawi się komunikat.
![](/Portals/0/adam/ListDetails/AASr59dDFkuWmZUanCkVXw/Description/FAQ-10-1.webp)
W oknie „O programie” wyświetlana będzie informacja „Zdalny dostęp: Brak licencji”.
![FAQ-10-2](/Portals/0/adam/ListDetails/AASr59dDFkuWmZUanCkVXw/Description/FAQ-10-2.webp)
Istnieje możliwość rozbudowania programu o moduł zdalnego dostępu (WTS), aktywowanego na okres roku lub zakup wersji sieciowej, która umożliwia taki tryb pracy. W celu zapoznania się z ofertą zachęcamy do kontaktu z działem handlowym tel. (22) 614-34-22 lub e-mail: handlowy@ath.pl