Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość

Łączny koszt:
netto:
brutto:

Przy logowaniu do ATHID z poziomu programu nie jest wywoływane okno logowania w przeglądarce internetowej.

Użycie przycisku „Zaloguj się” z poziomu programu nie wywołuje okna logowania w przeglądarce internetowej.

Przyczyną może być brak jednego z niezbędnych komponentów.

Aby pobrać komponent należy wejść na stronę producenta do której link znajduje się poniżej:

https://dotnet.microsoft.com/en-us/download/dotnet/6.0

Pobieramy komponent z grupy ASP.NET Core Runtime: Windows Hosting Bundle

Komponent jest na bieżąco aktualizowany i oznaczenie wersji jest zmieniane dlatego może odbiegać od przedstawionego na zrzucie ekranu (6.0.16). Pobieramy zawsze najnowszy.  Po pobraniu i zainstalowaniu należy ponownie uruchomić system Windows.

Inną przyczyną może być blokowanie wywołania okna logowania przez program antywirusowy.

Rozwiązaniem jest wstrzymanie całkowitej ochrony programu antywirusowego na czas logowania (lub zmiana ustawień aplikacji antywirusowej) i ponowne uruchomienie programu Norma. Opisany problem szczególnie może wystąpić na stanowiskach, które zabezpieczane są programem: RAV Anti Virus lub Norton Security Deluxe.

W przypadku gdy opisany wyżej sposób nie rozwiązuje błędu zachęcamy do kontaktu z działem serwisu tel. (22) 811-76-86 lub e-mail: serwis@ath.pl