Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość
From:
Until:
Łączny koszt:
netto:
brutto:

Przy logowaniu do ATHID z poziomu programu nie jest wywoływane okno logowania w przeglądarce internetowej.

Użycie przycisku „Zaloguj się” z poziomu programu nie wywołuje okna logowania w przeglądarce internetowej.

                                        Obraz1-3

Przyczyną może być brak jednego z niezbędnych komponentów.

Aby pobrać komponent należy wejść na stronę producenta do której link znajduje się poniżej:

https://dotnet.microsoft.com/en-us/download/dotnet/6.0

Pobieramy komponent z grupy ASP.NET Core Runtime: Windows Hosting Bundle

Komponent jest na bieżąco aktualizowany i oznaczenie wersji jest zmieniane dlatego może odbiegać od przedstawionego na zrzucie ekranu (6.0.16). Pobieramy zawsze najnowszy.  Po pobraniu i zainstalowaniu należy ponownie uruchomić system Windows.

                                      Net-1

Inną przyczyną może być blokowanie wywołania okna logowania przez program antywirusowy.

Rozwiązaniem jest wstrzymanie całkowitej ochrony programu antywirusowego na czas logowania (lub zmiana ustawień aplikacji antywirusowej) i ponowne uruchomienie programu Norma. Opisany problem szczególnie może wystąpić na stanowiskach, które zabezpieczane są programem: RAV Anti Virus lub Norton Security Deluxe.

W przypadku gdy opisany wyżej sposób nie rozwiązuje błędu zachęcamy do kontaktu z działem serwisu tel. (22) 811-76-86 lub e-mail: serwis@ath.pl

 

Masz pytanie? Chętnie odpowiemy!

Wybierz formę kontaktu:

 

 

Zapisz