Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość
From:
Until:
Łączny koszt:
netto:
brutto:

Przy logowaniu do ATHID z poziomu programu nie jest wywoływane okno logowania w przeglądarce internetowej.

Przy próbie logowania do konta ATH ID z poziomu programu mogą pojawić się problemy. Użycie przycisku „Zaloguj się” nie wywoła okna logowania w przeglądarce internetowej. 

                                        Obraz1-3

Jedną z przyczyn może być blokowanie tego procesu przez program antywirusowy.

Rozwiązaniem jest wstrzymanie całkowitej ochrony programu antywirusowego na czas logowania (lub zmiana ustawień aplikacji antywirusowej) i ponowne uruchomienie programu Norma. Opisany problem szczególnie może wystąpić na stanowiskach, które zabezpieczane są programem: RAV Anti Virus lub Norton Security Deluxe.

W przypadku gdy opisany wyżej sposób nie rozwiązuje błędu zachęcamy do kontaktu z działem serwisu tel. (22) 811-76-86 lub e-mail: serwis@ath.pl

Masz pytanie? Chętnie odpowiemy!

Wybierz formę kontaktu:

 

 

Zapisz