Użycie przycisku „Zaloguj się” z poziomu programu nie wywołuje okna logowania w przeglądarce internetowej.
![](/Portals/0/adam/ListDetails/BiNgvgwGNEOMbmc62yWkzg/Description/Net-1.png)
Przyczyną może być brak jednego z niezbędnych komponentów.
Aby pobrać komponent należy wejść na stronę producenta do której link znajduje się poniżej:
https://dotnet.microsoft.com/en-us/download/dotnet/6.0
Pobieramy komponent z grupy ASP.NET Core Runtime: Windows Hosting Bundle
Komponent jest na bieżąco aktualizowany i oznaczenie wersji jest zmieniane dlatego może odbiegać od przedstawionego na zrzucie ekranu (6.0.16). Pobieramy zawsze najnowszy. Po pobraniu i zainstalowaniu należy ponownie uruchomić system Windows.
![](/Portals/0/adam/ListDetails/BiNgvgwGNEOMbmc62yWkzg/Description/Net-2.png)
Inną przyczyną może być blokowanie wywołania okna logowania przez program antywirusowy.
Rozwiązaniem jest wstrzymanie całkowitej ochrony programu antywirusowego na czas logowania (lub zmiana ustawień aplikacji antywirusowej) i ponowne uruchomienie programu Norma. Opisany problem szczególnie może wystąpić na stanowiskach, które zabezpieczane są programem: RAV Anti Virus lub Norton Security Deluxe.
W przypadku gdy opisany wyżej sposób nie rozwiązuje błędu zachęcamy do kontaktu z działem serwisu tel. (22) 811-76-86 lub e-mail: serwis@ath.pl