Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość

Łączny koszt:
netto:
brutto:

Brak polskich znaków wyświetlanych w programie.

FAQ-15-1-1

Powyżej przykład braku polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż.) w głównym menu. Problem może objawiać się w innych miejscach programu np.

  • w treści kosztorysu,
  • podręcznym menu,
  • w komunikatach.

Prawdopodobnym źródłem problemu są błędne ustawienia regionalne systemu MS Windows, które wymagają odświeżenia.

W tym celu otwieramy kolejno Panel sterowania > Zegar i region  >  Region:

  • na zakładce Formaty zmieniamy format z Polski (Polska) na inny i zatwierdzamy korektę przyciskiem Zastosuj,
  • następnie przywracamy format: Polski (Polska) i ponownie zapisujemy zmiany przyciskiem Zastosuj,

FAQ-15-2-1

  • na zakładce Administracyjne wybieramy przycisk Zmień ustawienia regionalne systemu i ustawiamy opcje jak niżej, jeżeli są inne.

FAQ-15-3