Porady techniczne - FAQ
Twój koszyk jest pusty.
Product Qty Amount
From:
Until:

Komunikat przy otwieraniu katalogu „Zawartość katalogu nie mogła zostać załadowana z dysku. Plik został usunięty lub jest używany przez inny program”.

Poniższy komunikat może się wyświetlić przy próbie wyświetlenia zawartości katalogu z bazy programu Norma PRO. Świadczy o tym, że pliki do obsługi katalogów są blokowane przez program antywirusowy.

plik-zostal-usuniety-01

W takiej sytuacji należy sprawdzić jaki programy antywirusowy jest zainstalowany w systemie operacyjnym MS Windows. Najczęściej za blokowanie jest odpowiedzialna aplikacja antywirusowa Bytte-Fence Anti-Malware, która często instaluje się przy pobieraniu innych programów.

Proponowane rozwiązania:

  1. Jeżeli Bytte-Fence Anti-Malware to główny program antywirusowy w systemie, to należy dodać w jego opcjach Normę PRO do wyjątków. Wówczas baza danych nie będzie blokowana.
  2. Jeżeli jest zainstalowanych w systemie kilka aplikacji antywirusowych to zalecamy odinstalowanie programu Bytte-Fence Anti-Malware.

W tym celu należy:

  • Uruchomić Panel Sterowania:
  • W systemie MS Windows 10 wybieramy ikonę „Lupy” na pasku systemowym następnie wpisujemy „panel sterowania” i wskazujemy wynik z listy.

plik-zostal-usuniety-02

  • W systemie MS Windows 7 wybieramy ikonę „Start” następnie w polu wyszukiwania wprowadzamy „panel sterowania” i wskazujemy wynik z listy.

plik-zostal-usuniety-03

  • W panelu sterowania należy wybrać „Odinstaluj program” w grupie Programy.

plik-zostal-usuniety-04

  • W oknie z listą aplikacji, które się pojawi zaznaczamy wiersz z nazwą programu BytteFence Anti-Malware, następnie z podręcznego menu wywołanym prawym przyciskiem myszy wybieramy opcję „Odinstaluj”.

plik-zostal-usuniety-05

Po usunięciu programu BytteFence Anti-Malware lub dodaniu w jego opcjach do wyjątków Normy PRO katalogi powinny działać prawidłowo.

 

 

Zapisz