Twój koszyk jest pusty.
Produkty Ilość

Łączny koszt:
netto:
brutto:

Jak zarządzać zleceniami i nie zgubić się w projektach?

Im większa firma, tym więcej zleceń. A im więcej zleceń, tym więcej okazji do zgubienia się w nich. 

Zarządzanie projektami to wyzwanie, które szybko przerodzi się w trudny do ogarnięcia chaos, jeśli nie trzymasz ręki na pulsie i nie dysponujesz odpowiednimi narzędziami. Dziś opowiemy Ci o specjalistycznym oprogramowaniu, które pozwoli Ci efektywnie gospodarować zasobami (robocizną, materiałami, sprzętem), śledzić postępy w zleceniach i trzymać porządki w dokumentacji. Czy “prosty program do tworzenia ofert” podoła zadaniu?

Twórz tzw. kartoteki RMS

Czyli robocizny, materiału i sprzętu. Możesz stworzyć własną bazę zasobów, z której będziesz korzystał np. podczas tworzenia ofert handlowych. W aplikacji SCCOT możesz dodać cenę katalogową, ofertową i hurtową, a program sam obliczy Twój zarobek na poszczególnym materiale. Dzięki prostej kartotece RMS oszczędzisz swój czas i już nigdy nie zapomnisz o najważniejszych elementach do pracy. Jeśli nie masz osobistej, dopasowanej do swojej firmy bazy, możesz oczywiście skorzystać z gotowej, systemowej.


 

Dodawaj kontrahentów do bazy klientów

Tutaj wchodzimy już w sferę CRM (Customer Relationship Management), czyli zarządzania relacjami z klientem. Łatwy dostęp do aktualnej bazy danych znacznie uprości proces zarządzania zleceniami, umożliwiając szybki dostęp do szczegółów o kontrahencie. Stwórz własną bazę, zapisuj notatki, ustalaj rabaty i gwarancje, a także analizuj zlecenia i wyciągaj wnioski na przyszłość. Takie monitorowanie współpracy z klientami pozytywnie wpłynie na rozwój Twojej firmy.

 



Używaj wygodnej opcji “moje projekty”

Funkcjonalność "moje projekty" to narzędzie, które pozwoli Ci skutecznie zarządzać bieżącymi zadaniami. Możesz kontrolować rentowność (opłacalność) każdego zlecenia, wrzucając w koszty np. wynagrodzenie dla pracowników czy koszty materiałów, aby program mógł automatycznie obliczyć Twój zysk. Do dyspozycji otrzymasz czytelną tablicę bieżących zleceń ze wszystkimi szczegółami, w tym najczęściej zapominaną: datą wykonania. Trzymaj wygodnie notatki dotyczące projektu, drukuj gotowe rozliczenia i już nigdy nie zgub się we własnych zleceniach.

 

 

SCCOT to coś więcej, niż program do ofert

To zestaw gotowych rozwiązań, które od ręki możesz wdrożyć w swojej firmie. Nie tylko stworzysz czytelną ofertę handlową bez znajomości grafiki komputerowej, ale otrzymasz dostęp do kartoteki z Robocizną, Materiałami i Sprzętem, do bazy kontrahentów, a także tablicy z bieżącymi zleceniami. Dzięki SCCOT zarządzanie projektami stanie się łatwe i przyjemne, a Ty, dzięki lepszej kontroli nad tym, co dzieje się w Twojej firmie, będziesz mógł zoptymalizować swoją pracę i zacząć zarabiać więcej.

 

Funkcjonalność

Opis

Po co? Dlaczego?

Kartoteki RMS (Robocizna, Materiały, Sprzęt)

Pozwala na stworzenie bazy zasobów, z której korzystasz podczas tworzenia ofert handlowych; umożliwia dodanie cen katalogowych, ofertowych i hurtowych oraz automatyczne obliczanie zysków

Ułatwia zarządzanie zasobami i optymalizuje tworzenie ofert handlowych; zapewnia precyzyjne kosztorysy i pomagają w zarządzaniu marżą

Dodawanie kontrahentów do bazy klientów (CRM)

Pozwala na tworzenie i zarządzanie bazą danych klientów, zapisywanie notatek, ustalanie rabatów i gwarancji oraz analizę zleceń

Poprawia zarządzanie relacjami z klientami, ułatwia dostęp do kluczowych informacji; przekłada się na efektywniejszą współpracę i rozwój firmy

Opcja "moje projekty"

Narzędzie do zarządzania bieżącymi zadaniami, które umożliwia kontrolę rentowności projektów, automatyczne obliczanie zysku i dostęp do tablicy bieżących zleceń

Ułatwia organizację pracy nad projektami, umożliwia szybkie reagowanie na zmiany i efektywne zarządzanie zasobami oraz terminami

Tworzenie ofert handlowych

Oprogramowanie oferuje możliwość tworzenia profesjonalnych ofert handlowych z wykorzystaniem gotowych szablonów

Skraca czas potrzebny na przygotowanie oferty; zapewnia jej atrakcyjny wygląd i spójność graficzną

 

 

 

Materiał przygotowany przez platformę scoot.pl. 

Ostatnie aktualności

Projekt partnerski Athenasoft oraz Politechniki Częstochowskiej – Aktualizuja KNRów

Politechnika Częstochowska i Athenasoft aktualizują Katalogi Nakładów Rzeczowych (KNR) dla branży budowlanej. Poznajmy przyczynę. 

Nowa odsłona Ekosztu – aplikacji webowej do kosztorysowania

Nowa odsłona aplikacji webowej Ekoszt jest już dostępna. Co oferuje? Komu i dlaczego może się przydać? Sprawdźmy to! 

Budownictwo pasywne – Klucz do efektywności energetycznej?

Czym jest budownictwo pasywne? Sprawdźmy, na jakich zasadach powstają energooszczędne domy, które rzekomo minimalizują koszty ogrzewania.