Norma Viewer to aplikacja oferująca możliwość przeglądania kosztorysów na urządzeniach mobilnych...
Po instalacji lub aktualizacji Normy (PRO/STANDARD), mogą pojawić się problemy z uruchomieniem programu. W takiej sytuacji należy sprawdzić czy aplikacja antywirusowa nie przeniosła pliku norma.exe lub norma4std.exe do kwarantanny.W tym celu w głównym oknie programu Norton, należy wybrać kolejno polecenia:
W poniższym oknie „Historia zabezpieczeń” widać, że w kwarantannie znajduje się plik startowy Normy Standard.Poprawną prace Normy można odzyskać po przywróceniu tego pliku. Należy kolejno wywołać polecenia:
Przywrócenie pliku Normy zatwierdzamy przyciskiem „Tak”.
Poprawne wykonanie powyższej procedury powinno być zakończone poniższym oknem.
Co zrobić, żeby opisany wyżej problem się nie powtórzył?
Umożliwia to konfiguracja programu antywirusowego Norton. Należy wywołać kolejno polecenia:
W oknie „Wykluczenie skanowania” można wskazać plik startowy Normy i przyciskiem „Dodaj” przenieść do wyjątków. Dzięki temu ten plik nie będzie blokowany przez program antywirusowy.
Konfiguracje kończy wciśnięcie polecenia „OK.”.